2019
„Fraza” 2019, nr 1–2 (103–104)
Magdalena Rabizo-Birek (Uniwersytet Rzeszowski, ORCID: (ORCID: 0000-0002-9596-4095)), Jak rodzą się narody? Uwagi o powieści „Stulecie Jakowa” Wołodymyra Łysa
Iwona Matuszkiewicz (Uniwersytet Karola, Praga, Czechy), Poetyka zamieszkiwania Stanisława Vincenza
Gershom David Hundert (McGill University, Montreal, Kanada), Drohobycz: miasto mistyków i artystów, przełożyła Aleksandra Smusz (Uniwersytet Rzeszowski)
Elżbieta Mazur (Uniwersytet Rzeszowski, ORCID: 0000-0001-6986-9386), Rzecz o Przybosiowych wiosnach (jesieni życia) [rec. Władysław Włoch, Przody boczne… (rzecz o „Wierszach dla Uty” i „Wierszach ostatnich” Juliana Przybosia)
Ewelina Radion (Uniwersytet Rzeszowski, ORCID: 0000-0002-4252-3649), Poezja wobec problemów z istnieniem [rec.: Gustaw Ostasz, Śladami poezji czystej]
Roman Magryś (Uniwersytet Rzeszowski, ORCID: 0000-0001-6650-9780), Retoryka pochwały i nagany w szkicach krytycznych Jerzego Madejskiego [rec.: Jerzy Madejski, Poetologie strukturalne. Szkice krytyczne]
„Fraza” 2019, nr 3 (105)
Miłosz Hołody (Uniwersytet Rzeszowski, ORCID: 0000-0001-6909-1746), Magdalena Krzosek-Hołody (Uniwersytet Warszawski ORCID: 0000-0002-7223-3669), Poetry is still beautiful. Projekty Aleca Finlaya w perspektywie ekokrytycznej
Erwina Dybisz (Uniwersytet Rzeszowski), Wobec „niemieckiego kompleksu wojennej przeszłości”. Kilka uwag o powieści Ostatni weekend w Paryżu Janiny Kościałkowskiej
Paula Wieczorek (Uniwersytet Rzeszowski), Poe-Land, czyli o trwałej spuściźnie Edgara Allana Poego
„Fraza” 2019, nr 4
Monika Karpińska (Uniwersytet Rzeszowski), Narrator(ka)? Kreacja osoby mówiącej w Kabarecie metafizycznym Manueli Gretkowskiej